Home

peppa_pig_final

I en tid med økende bevissthet rundt alle problemene som forårsakes av globalisering og multikultur må man regne med at globalisteliten oppretter kontrollert opposisjon av forskjellige typer. Én ting er det gode gamle liksom-kritiske zionist-partiet Fremskrittspartiet som nå er helt kastrert av politisk korrekthet, en annen er at de prøver å villede publikum med å sette opp falske alternative medier på internett. Foruten den ganske populære zionistbloggen document.no, er et slikt eksempel her i Norge arvtageren til den nå nedlagte nettsiden fyret.nu, frieord.no, en nettside som for det meste rapporterer om alle overgrepene innvandrere begår mot oss.

Hvorvidt en alternativ medieside er kontrollert opposisjon eller ikke, mener jeg er synlig på hvordan de forholder seg til jødekritiske bemerkninger i kommentarfeltet. (Man må regne med at det opprettes kontrollert opposisjon for dem som har våknet opp til jødenes rolle, også, men det er en annen sak, og mye vanskeligere å påvise.) Fyret.nu var ganske liberale på dette området, men har antageligvis fått refs av sine jødiske eller muligens marxistiske føringsoffiserer/svøpesvingere, for på frieord.no har pipen fått en ganske annen lyd.

Ta for eksempel nyheten fra England om et par med en 15 måneder gammel autistisk datter som ble kastet av bussen mellom Sheffield og Doncaster da de sang en Peppa Gris-sang for å roe ned datteren. Klikk på bildene av paret og datteren for å forstørre dem:

1411729877073_wps_2_Picture_shows_Nick_Barnfi 1411729924473_wps_4_Picture_shows_15_month_ol 1411730052577_Image_galleryImage_Picture_shows_Sarah_Cleav 1411730054746_wps_10_Picture_shows_Nick_Barnfi

Ser den veldig naturlig ut, måten barnefaren berører partneren sin på, for eksempel? Og blir vi ikke litt ekstra sinte når det var et autistisk barn det dreide seg om istedenfor et helt vanlig, ett? Hater du muslimer enda litt mer enn før, nå? Var det ikke fint at det tilfeldigvis befant seg en reklameplakat for barneprogrammet Peppa Gris rett i nærheten av fotoseansen? Se: Datteren min har en helt ekte Peppa Gris-figur, forresten. Hun er fan på ordentlig. Helt sant. Så dette må du tro på. Si til deg selv at dette ikke virker det minste oppstyltet og arrangert.

Men saken er altså den at jeg ikke tror på denne historien noe mer enn jeg trodde på Jahn Otto Johansens litt for ærlige somalier. Men på de såkalte frieord.no, der er det ikke lov å tvile på budskapet som presenteres. Enn så lenge er nettdebattjenesten Disqus generøse nok til å la brukeren beholde tilgang til innleggene som blir slettet, så jeg benytter anledningen til å videreformidle hva kontrollert opposisjon ikke vil vite av før de installerer et antisemittismefilter i systemet sitt.

Jeg vil forresten legge til at jeg ikke videreformidler dette bare fordi jeg er såra og vonbroten, men fordi jeg mener sannsynlighetsgraden for at det jeg har gitt uttrykk for at jeg tror øker betraktelig etter at utsagnet har blitt sensurert istedenfor å ha blitt imøtegått med motargumenter. Og dette her var altså for skrekkelig for det såkalte frieord.no:

peppagrisaffæren

Siden vi først har om frieord.no under lupen, og siden det er rimelig å anta at ubehagelige sannheter foretrekkes sensurert av myndighetene heller enn å møtes med motargumenter, da kan du regne med at det følgende også ble sensurert på grunn av for stor sannhetsgehalt.

Fjernet fra kommentarfeltet under frieord.no-artikkelen om narkoselgende romfolk:

romfolknarkosalg

Boken jeg anbefalte der finner du forresten her. Med ny og bedre anbefaling: Bra bok. Last ned. Les.

Og disse to ble fjernet fra kommentarfeltet under frieord.no-artikkelen om det grusomme drapet på svenske Elin Krantz:

elinkrantz2

Artikkelen jeg linket til finner du her. Og her har Kevin MacDonald sagt noe mer om det samme.

elinkrantz

Alt trenger jo ikke være like langt og omstendelig, gjør det vel? Men det var visst ingen som bare kunne forklare meg hvorfor påstanden var feil; nei, den måtte kastes i bosset slik at det lenge planlagte muslimhatet som skal bygges opp i befolkningen ikke blir skuslet bort i ubrukelig antisemittisme. Eller for å si det med en av jødene som angrep meg i kommentarfeltet på fyret.nu for en tid tilbake:

«Det er muslimene du skal vende dit hat mot!»

Nemlig. Og bare så du vet det.

2 thoughts on “Frie Ord? Ikke så veldig…

  1. Meget god og veldokumentert artikkel som setter Frieord’s sensurpraksis i et velfortjent søkelys. Ja, det avkler dette nye nettstedet’s redaksjonelle pro-jødiske linje til de grader. Anti-Hippien’s parasitt-hierarkiske inndeling framsto for meg like enkel og forståelig som genial og bevissthetsutvidende – så takk for den!
    Håper Ravnagaldr fortsetter trenden med mer avsløring av kontrollert opposisjon. Første ønske i så henseende heter Vitnet, med sin utilslørte dyrking av jødepuddelen Putin.

    • Takk. Når det gjelder den siden du nevner så ville det blitt såpass mye spekulasjon utav å pirke i akkurat den materien der, at jeg, for min del, lar det være; ihvertfall inntil videre. Men magefølelsen forteller meg at man har god grunn til å være skeptisk til noen og enhver.

      Mvh

Legg igjen en kommentar

