Home
2 thoughts on “Family

  1. Myter lages ganske fort i dag. EduEntertainment er det nye propaganda monsteret. Discovery channels etc produserer billige historieprogrammer som jeg har irritert meg grønn over. Men når jeg skjønner at det jødiske eierskapet selvfølgelig har redaksjonell innflytelse over selv de mest engelske produsenter, så ser jeg at disse programmene selvfølgelig må bli en fortsettelse av krigen de har ført mot de opprinnelige besittere av europa.
    Ett eks. Dem reklamerer for ett program om de germanske stammer. Feil – Vi har aldri vært stammer, vi har vært folk. Men bruken av ordet er beregnet til å få folk til å tro at det var bare noen få stammer spredt hist og pist. Helt feil. De ariske folk var spredt over hele europa. Frankrike var ett tysktalende land før jødeagenten caesar kom og massakrerte og la grunnen for utskiftning av resten av befolkningen.

    Terry Jones (fra monthy pyton) sine historie programmer er ett behagelig unntak. Han går inn på romernes bedritne gjerninger.

    • Jeg tror du har rett i det med ett folk kontra stammer.
      Krigene og ufreden mellom «stammene», som vi har hørt mye om, og sett mye av, helt til moderne tid, kom nok ikke før høvdingene fikk inn rådgivere fra andre kulturer.
      «Rådgivere» som hadde sin egen agenda og sitt eget folk og egne interesser i tankene.
      Jeg går litt på tomgang for tiden, med nettaktivismen, og etter mye graving har jeg en periode med «fordøyelse» av mye ny informasjon.
      Men kort sagt kan jeg si at jeg forundres over vår naivitet i forhold til hva vi(Gemrmanere/Ariere) har fått oss til å godta av ledere, og hvordan vi har latt oss bruke av et stadig mer fremmed lederskap, mot hverandre, opp gjennom tidene.
      Uten mulighet til å gå i detaljer om hvordan hvert enkelt land og kongehus ble infiltrert og ødelagt av et fremmed folkeslag, men for å illustrere hva jeg mener, vil jeg bare vise til at vår dikterhøvding Bjørnstjerne Bjørnson ikke var begeistret for den «Jødisk-Marrokansk-Svenske familien Bernadotte» i vårt naboland.
      http://www.nb.no/bjornson/Bjornson/Samfunnet/Bjoernson-mot-Bernadottene

      Det er interessant å se på land som Frankrike, England, og Sverige sin historie i lys av jødisk påvirkning og infiltrasjon av kongehusene og makten.
      Disse landene har vært, og er stadig i en særstilling i Europa. Ikke minst idag i forhold til ukritisk masseinnvandring. Andre land, vårt eget inkludert er ikke særlig bedre, men som sagt, disse tre landene utmerker seg i sitt anti-Ariske arbeid.

      August Strindberg var også inne på jødene i sin bok «Det Nya Riket», i dette fornøyelige kapitlet «Moses». Han måtte rømme landet etterpå, hvorpå han skrev til sin bror at:
      ”Det luktar rutten skit af Sverige ända hit ner ibland, men det skall väl ge sig!”

      Dessverre har det ikke gitt seg.

Legg igjen en kommentar

