Home

Etter nøye vurdering har jeg kommet til at det å delta i valget ikke er annet enn ansvarsfraskrivelse, noe dette bildet illustrerer godt. Hva du stemmer betyr ingenting, men deltakelsen er viktig.

For våre marionettepolitikere er ikke stemmen din annet enn en bekreftelse på at ansvarsløsheten kan fortsette og en bekreftelse på at illusjonene vi lever i fortsatt ikke er avslørt.

Ta ansvar!
Boikott valget!

*

Bli hørt!
Boikott valget!

*

Lurer du fortsatt på hvorfor USA og zionistene på DØD og LIV ønsker sine fiender demokrati?

7 thoughts on “Skal du også levere din blankofullmakt 9. September?

  1. Tilbaketråkk: FRP tilpasser seg den internasjonalt styrte anti-hvite politikken. |

  2. Smukt! Jeg har ikke selv stemt siden 2008.
    Hvis jeg ville stemme, ville jeg jo dermed anerkende det nuværende system med dets systematiske tilintegørelse af vores kultur og civilisation. Og det gør jeg ikke.

Legg igjen en kommentar

