Home

Bjørn Funder Halldal

 

Ytringsfriheten skal finne sted!

Kanskje grunnlovens viktigste punkt.

Det er derfor vi er her i dag.

Velkommen til denne lenge etterlengtede dagen med fri talerstol til alle som har meldt seg på, mot den store urettferdigheten som blir begått mot det norske og europeiske folket!

Dette arrangementet begynte med at jeg og Merete Hodne snakket sammen, og hun lurte på om jeg ville holde en tale foran Stortinget den første dagen etter at jeg – etter min berømte fyllebusstur – fikk lov til å oppholde meg ved Stortinget igjen. Og det er i dag, mine damer og herrer, så jeg har holdt meg 300 meter unna denne plassen i seks måneder. At snøvlete fyllerør på en buss, hvor INGEN på bussen har ansett meg for å være potensiell terrorist, kun en full idiot som jeg var, kunne utløse så store konsekvenser som det gjorde er det nok ingen som…

View original post 2 355 more words

Legg igjen en kommentar

