Home

slemgreve

Jeg vil på det aller, aller sterkeste få lov til å understreke at det slettes ikke eller på noe som helst vis er undertegnede, han som kaller seg «Bipedal_Primate», som opptil flere ganger har lenket til den grumsete internettondskapens aller, aller, aller mørkeste blogg for djeveldyrking, kirkebrann og helligbrøde, den som drives av terroristekstremisten som av sine fiender kalles «Greven». Av de to eller kanskje litt flere som er involvert på denne bloggen her, den som kalles «Ravnagaldr», er det bare han som kaller seg «Ytringer» og bare, bare han som har gjort dette. Ikke jeg. Bare han. Han som kaller seg «Ytringer» er en ond og slem høyreekstremist uten snev av kjærlighet i sin sjel. Hans hjerte er sort som kull og hardt som sten og hvis dere, kjære herrefolk, helt etter deres eget overlegne og veloverveide forgodtbefinnende, vil sende ham på omskolering eller kanskje aller, aller helst til gassing, så må dere bare ta kontakt med meg, deres fra nå av ytterst ydmyke tjener, så skal jeg liste og lempe og legge snedige feller for ham slik at dere kan baste, binde og bøtlegge ham på alle slike måter som de vise og lærde i sin umåtelige forståelse av både det ene og det andre og mere til måtte ha foreskrevet for denslags kjettere og kjempedumminger.

inquisition-wheel
Videre vil jeg beklage på det aller, aller sterkeste at jeg kanskje, muligens har skrevet noen bittelitt ufordelaktige ting om vårt høyt elskede og sterkt avholdte herrefolk som vet å sette oss uopplyste avvikere på plass når anledningen byr seg og de føler det måtte være nødvendig. Han tvang meg forresten til å skrive her. Jeg har uansett ikke skrevet så mye, så da går det vel bra, ikke sant? Han brukte hypnose for å få det til. Og bringebærdrops. Ja, han er rett og slett en lokkemann. Bur ham inn så fort som mulig!

1-bringeber_drops
Hvis dere mener det er nødvendig vil jeg også gjerne få lov til å erklære at jorden er flat som en pannekake og går rundt månen. Med den største glede. Amen.

Legg igjen en kommentar

