Home

Jeg må bare skrive noen ord om Aftenpostens forside idag. Det er to overskrifter på to artikler som umiddelbart traff meg.

Den første er denne, hvor noen endelig spør hva har vi gjort i forhold til kvinner og likestilling, er det verdt det, å ofre familie, helse og trivsel kun for å sørge for skatteinntekter til staten? Penger som går med til ytterligere å velge bort seg selv gjennom den enorme innvandringen.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Var-det-virkelig-en-slik-hektisk-hverdag-feministene-pa-70-tallet-mente-ville-frigjore-kvinnene-7141823.html

Den andre er Anne Marte Thorkildesen som er ute og jager på videre for å sikre fremtidige skatteinntekter fra kvinner som vurderer å trappe ned og kanskje stifte en familie og ta seg av familien selv, istedet for å sette den bort. Slik at kvinnen selv kan få slave under staten med å stelle andre kvinners familie. Alt mens barna emosjonelt og funksjonelt utviklingshemmes på offentlige institusjoner.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/–Man-kan-si-det-er-like-verdifullt-a-ga-hjemme-med-barn-som-a-jobbe–men-det-er-det-ikke-7141641.html

Hvor kom egentlig disse sinnsyke ideene som har gjort oss fremmede i eget land og hus fra?
Var det noe vi ønsket og ba om selv, eller var det noe vi ble manipulert til å ønske? Se forrige innlegg for å få svar på dette viktige spørsmålet:

https://ravnagaldr.wordpress.com/2013/03/08/critical-theory/

Jeg må også ta med denne gladnyheten fra England, der er det ett kjent fjes som også har våknet og våger å ta bladet fra munnen:

6 thoughts on “Oppvåkningen?

  1. «Hvor kom egentlig disse sinnsyke ideene som har gjort oss fremmede i eget land og hus fra?»

    Noe av pisset kom fra kommunismen, mens hoveddelen kom fra den teknologiske utviklingen.

    Går vi tilbake til middelalderen var det en fulldags jobb å være husfrue. Kvinner hadde mange måter de kunne konkurrere om sosial status, og det var vanlig for de fleste å ha en eller annen spesialitet. Intelligente kvinner kunne bli kloke koner, fødselshjelpere, giftekniver etc, og man kunne også spesialisere seg i sying, brodering, baking, sylting eller noen av de andre tingene som man var avhengig av i lokalsamfunnet.

    Etterhvert som teknologien gjorde at flere menn kunne forsørge en familie alene, mens professjonaliseringen gjorde at hva kvinnene før måtte lage, nå kunne kjøpes bedre. Alt som hadde med helse, utdannelse og religion å gjøre, ble også overtatt av profesjonelle menn.

    Summerer vi dette ble det få arenaer igjen å konkurrere på for kvinner, annet enn dannelse og utseende, i et håp om å fange den riktige mannen.

    Denne stadig mer latterlige kvinnerollen kunne ikke forsette, så et eller annet opprør måtte komme. Over tid var det umulig å holde de intelligente smarte kvinnene borte fra å gjøre ting som økte deres status på ekteskapsmarkedet. Om ikke annet så ville rike mektige fedre sikre at deres høyest elskede, men intellektuelt utrustede døtre, fikk muligheten til å finne seg en intelligent bra mann blant sine medstudenter, i steden for å være den stygge andungen i den lokale andedammen.
    Det er fremdeles sant at å skaffe seg utdannelse, er den beste måten for en kvinne å finne seg en høystatusmann, hvis hun ikke er veldig pen.

    Å tro at vi noen gang kan gå tilbake til hjemmeværende husfruer er for meg idiotisk, så jeg tror løsningen er å spille på mannlige og kvinnelige instinkter, og ikke prøve å undertrykke de som i dag.

    Når det gjelder kvinnekamp, så tror jeg ikke dagens floke kan løses ved en mannskamp. Ser vi på de fleste vellykkede parforhold, så har de en deal når det kommer til arbeid og ansvarsfordeling som samsvarer med hva menn og kvinner liker best å gjøre. Kvinner liker stort sett bedre å gi omsorg og jobbe med mennesker, mens menn liker bedre praktiske oppgaver og å jobbe med ting.

    Samme deal burde det være mulig å inngå med kvinnekamp-gjengen snart, da de med tiden har blitt både mødre og bestemødre, som også ønsker det beste for sine sønner og mannlige barnebarn. En tidligere ungdomsfeminist jeg kjenner, har i dag tre sønner, og er fremdeles både gift og politisk aktiv. En annen feminist jeg kjenner gjennom datteren, fikk tre andre hyperaktive sønner, og har i dag flere mannlige barnebarn. Det sier seg selv at den mannshatende feminismen er dømt til å dø under slike betingelser, da feminister ikke aborterer guttefostre.

    Det skulle ikke forundre meg om mye av hele kjønnskamp-problematikken ville forsvinne av seg selv, om man bare kunne snakke ærlig om de kjønnsforskjeller som finnes, og hvilken løsning som ville være best for begge parter. Skal jeg tippe, tror jeg at dette også vil bli løst i nær fremtid, av at feministiske mødre og bestemødre til slutt sier stopp, da de ser at det er skadelig for deres eget avkom. Vi ser allerede hykling hos pedagoger og lærere, hvor de forkynner likestilling på papiret, men tar alle mulige hensyn til kjønnsforskjeller i hverdagen.

  2. Interessant kommentar, som jeg er litt uenig i, for min del virker du litt naiv i forhold til viktigheten av «programmet» og legger for mye vekt på «tidens skjeve gang».
    Jeg ser likevel at slik jeg skriver for dagen skal du være ganske ekstrem for ikke å ønske å nyansere mitt ensidige syn.

    Jeg er veldig libertalistisk, i motsetning til mange av de du finner på linker du har på din side, som er mer sosialistiske. Mange kaller seg nasjonal-sosialister har jeg sett. Jeg er ikke så for «ordnung» og at alt i samfunnet skal organiseres som jeg tror noen av disse er.
    Jeg er faktisk litt «besviken» på at staten har «stjålet» kvinnene «våre», og barna «våre». Vi er nå alle fanget i systemet som bare kverner rundt og «skaper verdier» i form av høyere omsetning og skatteinntekter.

    Nei, vi skal ikke ha noen mannesakskamp 🙂

    Og det trenger vi heller ikke. Jeg tror folk etterhvert vil se selv at vi hadde det bedre før, hvor man hadde ett hjem med liv og røre, i en gate og nærmiljø med liv og røre, hvor barn kunne leke fritt.

    Kort sagt ett samfunn med direkte menneskekontakt, hvor ikke all kontakt var mot statsansatte eller i statlige institusjoner.
    For folk som bor i en bygd eller ett eldre byggefelt vil det vel virke som jeg overdriver alt for mye, men for folk som har tatt steget inn i moderne byleilighet allerede vil mitt bilde trolig stemme bedre.

  3. Om den fremtidige verdenen blir sosialistisk, liberalistisk, nasjonalistisk, kapitalistisk, er jeg ikke mye opptatt av. Så lenge hvite mennesker har sikre leveområder, så tipper jeg vi skal få prøve mange politiske ideologier med sine forsider og baksider, så jeg tror ikke det egentlig er så viktig i hvilken rekkefølge ideologiene vil bli spilt ut. Noen hvite får nyte fruktene, mens andre tåle baksiden uansett hvilket system som velges, og det eneste som er sikkert hvis vi ser på historien, er at de vil gjøre dumme ting og vil bli byttet ut.

    Slik jeg ser det nå, så er den viktigste oppgaven nå å få flest mulig til å bli klar over at dagens innvandringspolitikk vil føre til et sakte folkemord på nordmenn. Neste steg er å få disse som har forstått dette til å hjelpe til med å spre budskapet.

    Er vi heldige, så rusler og går spredningen av memene «anti-hvit» og et «sakte hvitt folkemord» av seg selv om ikke veldig lenge. Mange må sikkert få det forklart utallige ganger hvorfor man skal bruke betegnelsene anti-hvit og folkemord, før de forstår poenget, men noen forstår det fort og trer hjelpende til, slik som vi begynner å se på fyret.no.

    Hvis jeg skal si at jeg har noe politisk mål, måtte det være at lederen for arbeiderpartiet ikke kan gå på lokallagbesøk uten at han blir spurt om hva Arbeiderpartiet har tenkt til å gjøre for å sikre nordmenns forsatte eksistens som en egen rasemessig gruppe.

  4. Jeg glemte det med naiv. Jeg tror at kvinnekampen ble pervertert av marxismen som nesten alle andre protestbevegelser til dags dato, men i virkeligheten er mye av det kvinnekampkvinnene har stått for i praksis, ikke vært så ille.

    Jeg tror det hele er så enkelt som at de fleste damene som var opptatt av kvinnekamp ikke visste hva teoretikerne mente, da mesteparten av literaturen ikke var tilgjengelig på norsk.

  5. Takk for gode kommentarer.

    Til din første kommentar:
    Jeg er litt enig, men jeg tror at det er viktig at vi ser på vår egen historie og kultur, før den ble påvirket av fremmede kulturer, for å ha ett mål.
    Vi må vite hvem vi egentlig er, og hvordan vi europeere stort sett er skrudd sammen, selvsagt er vi ulike, men likevel like i forhold til andre grupper.
    Derfor er det ikke likegyldig hvilket system vi lever under. Vår særegne kultur er utviklet for å fremme og understøtte vårt folk. At den sågar kunne vært implementert av andre kulturer som ikke har vært så suksessrike som vår får være en annen sak.

    Siste kommentaren:
    Det du sier her som jeg er enig i, er at de fleste kvinner ikke var engasjert, det var noen få spesielle damer som bevisst eller ubevisst lot seg bruke av en «strategi». Mer eller mindre hjernevasket av kommunismens ideer var de alle sammen, de aktive.

    Det er ikke de grå massene som styrer utviklingen, det er aktivistene, slike som du og kanskje meg. Man kan derfor ikke skylde på alle kvinner eller menn, for at det har gått som det har gått. Og det har ikke gått bra.

    Derfor kan vi heller ikke takke den vanlige mann og kvinne i fremtiden dersom vi får gjennomslag for ideen om at alle kulturer og folkeslag, også det europeiske, har rett på å få være i fred og leve sitt liv på sitt eget territorium.

    Den gode forskjellen på oss og kommunistene, er at vi er av vår egen gruppe og bryr oss kun om vår egen gruppe, men kommunismen er stelt i stand av folk fra en annen gruppe, for å destruere andre grupper.

    Litt på siden, men en illustrasjon på hvor galt det har gått med barna, som jeg nevnte over, og kanskje er jeg her også ved å vise til dette for første gang i forkant i kampen mot kommunismen.
    Det er vel ikke til å komme fra at vi hittil har vært litt på etterskudd, fienden sitter ikke i ro for å si det sånn:

    Denne bloggeren peker på noe som kan være vår neste utfordring, uten at han selv på noen måte er så radikal som oss:
    http://johnolavsskriveloft.wordpress.com/2013/03/09/nye-mulige-diagnoser/

  6. «Jeg er litt enig, men jeg tror at det er viktig at vi ser på vår egen historie og kultur, før den ble påvirket av fremmede kulturer, for å ha ett mål.
    Vi må vite hvem vi egentlig er, og hvordan vi europeere stort sett er skrudd sammen, selvsagt er vi ulike, men likevel like i forhold til andre grupper.»

    Jeg er ikke uenig i dette, men jeg tror ikke det er så viktig.

    Hver gang nordmenn tvinges til å leve sammen med nordmenn vil det skapes en norsk kultur. Fordi vi nordmenn er relativt like genetisk, og stort sett føler det samme i like situasjoner, vil ulike norske kulturer ligne hverandre hver gang, selv om de kan ha hatt forskjellige guder og har eksistert på ulike teknologiske nivåer.

    Konsekvensen av dette er også interessant, da det tilsier at det bør være mulig å få ganske god viten om hvordan kulturen må ha vært, ved å gjenskape lokalmiljøene folk levde i, under forskjellige tidsperioder.

    »
    Derfor er det ikke likegyldig hvilket system vi lever under. Vår særegne kultur er utviklet for å fremme og understøtte vårt folk. At den sågar kunne vært implementert av andre kulturer som ikke har vært så suksessrike som vår får være en annen sak.»

    Jeg mener heller ikke det er likegyldig, jeg er bare usikker på om det lønner seg å være den første ideologien som tar over etter dagens system.

    Kanskje er det bedre å jobbe for å flytte alle ideologiene/partiene i den retning du ønsker, og så la hvem som vinner den ideologiske kampen være opp til andre?

    Det er jo det vi gjør når vi sprer memene om de antihvite og hvitt folkemord. Ironisk nok var det også taktikken til de anti-hvite, mens de bygget opp det hegemoniet de nyter i dag.

Legg igjen en kommentar

