Home

I denne posten skal jeg forsøke meg som anti-rasist. Det vil jeg være ved å promotere denne videoen som tar ett kraftig oppgjør med de som foreksempel hevder at anti-rasist er ett kodeord for anti-hvit, og at målet med innvandringen til europeiske land egentlig er å utrydde den hvite rasen.
Hvorvidt jeg lykkes som anti-rasist får du selv bedømme..

Her er en av de grusomme filmene som videoen over prøver å gå i møte. Den er verdt 15 minutter av din tid dersom du ikke allerede har sett den:

Her er en link til folkemord-konvensjonen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Genocide_Convention

 

3 thoughts on “Anti-rasist

  1. Da jeg må innrømme at jeg liker å trolle anti-hvite, så det skal bli morsomt å promotere den første videoen på «anti-rasistiske» sider.

    Man kan til og med være to som troller, hvor førstemann skriver at anti-rasist bare er kode for anti-hvit, og at innvandring innebærer et sakte folkemord på hvite.

    Nestemann poster da denne videoen, hvor han later som han skal hjelpe anti-rasistene med å avsløre at den eneste måten å få disse hvite nazistene til å forsvinne, er å ikke bare innrømme at man ønsker hvitt folkemord, men være helt åpen på at målet med anti-rasismen ER at hvite mennesker skal forsvinne.

    Målet vårt er jo å få i gang en samfunnsdebatt om at innvandring og assimilasjon av ikke-hvite i alle hvite land, vil føre til et folkemord på hvite over tid, og da er det jo greit å la «anti-rasistene» gjøre mye av jobben. 🙂

Legg igjen en kommentar

