Home

Jeg var egentlig ikke tenkt til å blogge så mye mer om islam og muslimer ettersom det etterhvert bør være klart for alle at islam er islam og muslimer er muslimer.
Hverken «religionen» eller tilhengerne har forandret seg det grann på 1400 år.

Muslimene gjør også selv en mye bedre jobb med å fremstille sannheten om islam enn det vi rasistiske, netthatende og på alle måter forferdelige bloggere klarer.
Det synes også som at forståelsen for at islam ikke har en plass i Europa, og at de aller aller fleste – såfremt de ikke er politikere eller på annen måte har egne interesser i at Europa overtas av islam – absolutt ikke ønsker mer islamsk innvandring. Dette ser man overalt, på nettet, i kommentarfeltene i aviser og når man snakker med vanlige folk.

De som ikke har forstått dette til nå, vil aldri forstå det.

Jeg vil derfor heller prøve å fokusere mer på den ultimate konsekvensen av politikken som føres. Konsekvensen er, som jeg ser stadig flere nettsteder fokuserer på, FOLKEMORD.
Det føres en anti-hvit politikk i Europa og verden idag. Det verste er at det er vi selv som fører den.
Dvs. våre stort sett hvite europeiske ledere fører en politikk som på lang sikt vil utrydde både oss europeere og dem fra Europa, og vi befolkningen synes å være ute av stand til å forstå dette, og ikke minst ute av stand til å gjøre noe med det.

Jeg kom over en blogg som heter GalliaWatch, som fokuserer på situasjonen i Frankrike. Den er typisk for de bloggene som har forstått hva dette handler om. At det er vår nærmeste fremtid som står på spill dersom sosialistene og det sosialistiske prosjektet FN får det som de vil.

De sier om seg selv:

«GalliaWatch
To help you stay au courant of what French patriots are doing and saying in this time of turmoil and loss of nationhood. This website is for those with a limited knowledge of French and a boundless interest in saving European cultures from extinction.»

Vi kan jo ikke følge med på alle blogger, men jeg nevner den likevel fordi den er engelskspråklig og formidler franske nyheter som for mange ellers ikke er så lett tilgjengelige.
Jeg vil også vise til den korte filmen jeg fant der i denne artikkelen:

http://galliawatch.blogspot.se/2013/01/muslims-threaten-french-army.html

Vi som ønsker å ta vare på europeisk kultur og det opprinnelige europeiske folket blir ofte, pga våre forsøk på å formidle sannheten, beskyldt for å være rasister og konspirasjons-teoretikere.
Jeg vil snu litt på dette og si følgende:

Dersom du selv ikke er så konspiratorisk at du f.ex. tror at dette ikke egentlig er muslimer, de vet ingenting om koranen, eller at de er trolig betalt av «noen» for å skape ett dårlig bilde av islam og skremme oss europeere, så bør denne filmen få deg til å reagere.
Filmen viser ingenting annet enn en fredelig muslimsk demonstrasjon i London nylig, men det er likevel skremmende.

Dersom du tenker at dette er greit, og vi må respektere disse folkene og «religionen» deres er du trolig anti-hvit uten å tenke over det.
Tenker du som noen faktisk gjør, at vi europeere har fortjent den skjebnen disse galningene på filmen ser for seg er du definitivt anti-hvit.

Tenker du som jeg at vi må få stoppet denne galskapen så hjelper du til å spre filmer som dette på nettet og i kommentarfelter i avisene.
Sist, men ikke minst, snakk med folk du møter om det du ser og hva som skjer.
Folk blir ofte litt paff når du bringer temaet på banen, men det går ikke lang tid før det viser seg at de også har tenkt på det samme, eller kanskje bare vært i tvil om det var dem eller myndighetene det er noe galt med.

Og så slutter vi å diskutere symptomene på galskapen, burka, moskeer, taxi-sjåfører som stopper for å be o.l. La oss snakke om konsekvensene av politikken som føres, FOLKEMORD.
Kall meg gjerne rasist men jeg ser at det finnes ett FOLK i Europa med lys hud og at Europa er et høyt utviklet fredelig samfunn. Med den politikken som føres idag ser jeg også at om 50 år vil dette folket være borte, deres rettmessige territorium vil være gitt bort og det vil atter en gang ligge i ruiner. Det er dette som kalles FOLKEMORD.

6 thoughts on “Nye tider

  1. «Tenker du som noen faktisk gjør, at vi europeere har fortjent den skjebnen disse galningene på filmen ser for seg er du definitivt anti-hvit.»

    De anti-hvite fokuserer alltid på hvor onde hvite har vært igjennom historien, mens de hopper over alt det slemme de ikke-hvite har gjort.

    Tyrkerne erobret det østromerske riket og etnisk renset grekerne som bodde der. De drepte også en haug med armenere i moderne tid, og noen hundre år før det, tok de så mange slaver i slaviske land, at ordet slave kommer derifra.

    Ingen krever at fordi tyrkerne gjorde dette så skal de tvinges til å ta i mot så mange ikke-tyrkere at de blir en minoritet i eget land, og ingen anti-hvite sier at de er rasister på grunn av dette.

    Ei heller nevnes det at det var hvite nordeuropeere som fikk slutt på slaveriet i hele verden.

    I steden repeteres det i det uendelige at hvite er ansvarlige for slavehandelen, og at de derfor plikter til å bli assimilere millioner av ikke-hvite, for å bøte på denne historiske uretten.

    At denne assimileringen vil føre til at hvite mennesker forsvinner, er selfølgelig noe de anti-hvite er godt klar over, og det er derfor viktig fra deres side, at færrest mulig hvite forstår at dette vil bety et folkemord, før det er for sent å gjøre noe med problemet.

    Afrika for afrikanere.
    Asia for asiater
    Hvite land for ALLE!

  2. Jeg har kommet til den konklusjon at det ikke vil være mulig å få sagt noe fornuftig om den motbydelige faenskapen til Muhammed og de stakkars indoktrinerte individene han har greid å hypnotisere, så da får man skifte fokus fra ideologi til biologi. Jeg er oppvokst med politisk korrekt antirasisme på alle bauger og kanter, så det er litt vanskelig å ta innover seg dette med rase og IQ, eller kanskje er det frykten for VIRKELIG å bli stemplet som rasist når man skifter fokus fra memer til gener som melder seg. Men sjansen for å få en islamistisk postmannpistol i trynet er antageligvis mye, mye mindre, for før eller siden må jo vi anonyme «netthatere» legge bort anonymiteten vår hvis vi skal få gjort noe fornuftig.

  3. Dette med gener er jeg ikke så redd for, jeg har lest mye av Dawkins og mye om Darwins evolusjonsteori, så den biten har jeg vært fortrolig med lenge. Ingen kognitiv dissonans på det området. Jeg tror det er kognitiv dissonans du beskriver.
    Det er ingenting som er så sikkert som at Darwins teorier er riktige, og hans prestasjoner blir ikke mindre når man vet at han dengang ikke hadde den innsikten i molekylær biologi som vi har idag. Han utviklet teorien fra observasjoner. Idag kommer Dawkins og nyere forskning inn, og sementerer evolusjonen en gang for alle.

    Og, som sagt, islam er islam, det kan vi ikke gjøre noe med, annet enn å informere slik at folk forstår at islam er noe vi ikke vil ha her i Europa, der har vi begge gjort vår del føler jeg.

    Når folk likevel synes å nekte å ta innover seg virkeligheten, begynner jeg å lure på om det er noe vi har oversett. Det tror jeg, og jeg tror at jeg er på rett spor som går tilbake i tiden for å finne svar.

    Jeg har sett på Europeisk eller nordisk livssyn og kultur,
    Islam som nevnt har fått gjennomgå,
    kristendommen har jeg sett på som en synkretistisk konstruert religion.
    Sosialismen er også en religion, uten at jeg har utviklet dette nøye.
    Religion definerer jeg her som: En tese, teori, som ikke er fundamentert i det naturlige, men derimot fundamentert i noe overnaturlig eller u-naturlig.

    Hva gjenstår da?
    Svaret, som jeg så vidt har begynt å se på, gir meg kognitiv dissonans så det holder. Jødedommen.

    Jeg har den samme opplæring som deg og har lært at rasisme ikke skal forekomme, og at det kun er hvite som kan være og som noengang har vært rasistiske. Vi hører idag at Europa som har åpnet grensene på vidt gap og ønsket velkommen andre kulturer og folk også er rasistiske. Alle hvite er visstnok rasistiske på bunnen sies det.

    Dette stemmer ikke helt med det jeg ser rundt meg. Jeg begynner derfor også f.ex. å lure på om de som forfattet grunnloven virkelig var rasister, noe som blir konsekvensen av den virkelighetsoppfatning vi har idag, ELLER om de viste noe vi ikke vet eller ikke har fått lære.
    Jeg tenker f.ex. på paragrafen om jøders adgang til riket.

    Nå er jeg på farlig grunn, og jeg vil utvilsomt bli forbundet med jødehat dersom jeg nå bare engang vil se på Jødedommen.
    På samme måte som de som ser på Islam og dens menneskefiendtlige lære urettmessig automatisk blir stemplet som muslimhatere.

    Jeg tror jeg gjør det likevel. Det har vel ikke blitt slik at kunnskap og et bredest mulig informasjonsgrunnlag er uønsket?
    Det er heller ikke til å stikke under en stol at de mest fremgangsrike islam-kritiske organisasjonene også har ett unyansert og forsvinnende lite vel-argumentert og dokumentert Pro-judeo/Pro-Israel fundament.

    • Kognitiv dissonans høres ganske riktig ut.

      «Det er ingenting som er så sikkert som at Darwins teorier er riktige»

      Ja. Prøv å si det det til CBronson på morkestekroken, du, he, he.

      Men mye på grunn av de tingene som vår venn kreasjonisten der borte skriver om befinner jeg meg også i noenlunde samme landskap som deg. Og det føles utvilsomt litt mørkt her. Det å skulle se nærmere på Jødedommen gir definitivt en kognitiv dissonans som skjærer helt inn til margen. Ingen røyk uten ild, heter det,… men med en gang jeg har skrevet akkurat det, springer bilder fra ovnene i Auschwitz inn i hodet.

      Du er på farlig grunn. Jeg er på farlig grunn. Men jeg tror vi kan fastslå med sikkerhet at ingen av oss hater jøder og at vi vet bedre enn å skjære alle over én kam, uansett hvilken gruppe det er snakk om. Mitt utgangspunkt er individualisme. De er «de andre» som i så stor grad insisterer på å være kollektivister og sjåvinister, og da må man bare ta akkurat dét til etteretning.

      Under artikkelen om «The Proposition Nation» av Fjordman diskuteres det også om det som der kalles «elefanten i rommet», og at årsaken til at det er så vanskelig å si noe om jødedommen er nettopp på grunn av dem som faktisk gjør det, nemlig nazister og Holocaust-fornektere. (Jeg skrev litt om hegeliansk dialektikk på minarki, nettopp, og hvis man anvender den som analyseverktøy på påstander om Holocaust blir det vel til at sannheten ligger et sted i mellom to ytterpunkt. At Holocaust ikke skulle ha funnet sted i det hele tatt virker rett og slett totalt usannsynlig.)

      Jeg har uansett satt meg fore å lese de beryktede Protokollene, de er jo ikke til å komme utenom når det gjelder NWO, men for balansens skyld først lese en av de mange bøkene som «debunker» dem. Akkurat nå leser jeg en bok om Holocaust fra perspektivet for bekreftelse, litt som å dynke seg med vann før man løper inn i et brennende hus, og så får vi se hvor det bærer hen. Så får man heller bare angre når man oppdager hvor dypt kaninhullet eventuelt stikker.

  4. De som benekter folkemordet på jødene som skjedde under andre verdenskrig bør undersøke saken nærmere, for ikke å si undersøke seg selv. Å krangle på om det ble brukt gass eller ikke slik enkelte galninger holder på med er fullstendig uinteressant og destruktivt.

    For disse vil jeg anbefale dette intervjuet med Dr. Christian Lindtner, mulig han, som en som faktisk tør å nyansere den vedtatte sannheten, har evne til å trenge inn hos de som har bestemt seg for å benekte folkemordet.

    *********
    Den mørkeste og mest underholdende kroken av internett er interessant, han kan skrive og han har flere interessante synspunkter men evolusjonen har han ikke peiling på. Mulig jeg vil ta det opp med han der.
    Mange av argumentene hans gjennomskues jo bare man ser Richard Dawkins Christmas Lecture som var en forelesning for barn.

    **********
    Ellers har jeg nå «løpt inn i det brennende huset» Som du uttrykker det. 🙂 Vi får håpe noen flere kommer med mer vann.

  5. Tror det er noe galt med wordpress i dag. Filmene mangler, ihvertfall. Men Christmas Lectures har jeg sett og Lindtner kan jeg google. Snakkes.

Legg igjen en kommentar

